pl
Godziny otwarcia:
PT:11:00 - 19:00
PON: Zamknięte
WT: 11:00 – 19:00
ŚR: 11:00 – 19:00
CZW: 11:00 – 17:00
PT: 11:00 - 19:00
SOB: 12:00 – 18:00
ND: 12:00 – 18:00
Godziny otwarcia:
PT:11:00 - 19:00
PON: Zamknięte
WT: 11:00 – 19:00
ŚR: 11:00 – 19:00
CZW: 11:00 - 17:00
PT: 11:00 - 19:00
SOB 12:00 – 18:00
ND: 12:00 – 18:00
pl
Godziny otwarcia:
PT: 11:00 - 19:00
PON: Zamknięte
WT: 11:00 – 19:00
ŚR: 11:00 – 19:00
CZW: 11:00 – 17:00
PT: 11:00 - 19:00
SOB: 12:00 – 18:00
ND: 12:00 – 18:00
Godziny otwarcia:
PT: 11:00 - 19:00
PON: Zamknięte
WT: 11:00 – 19:00
ŚR: 11:00 – 19:00
CZW: 11:00 - 17:00
PT: 11:00 - 19:00
SOB 12:00 – 18:00
ND: 12:00 – 18:00
pl
Wydarzenie
Godziny 18:00-19:30
12.12.2018

Z serca czy z rozumu?

Na spotkaniu porozmawiamy jak powstają marki kultowe.

Czy kultowe marki to spontaniczny poryw serca tłumu czy skrupulatnie zaprojektowana strategia marketingowa? Czy każde spodnie mogą stać się Levisami 501, śniegowce Relaksami, a każdy komputer gromadzić fanów tak, jak ten z nadgryzionym jabłkiem?

W doświadczeniu każdego pokolenia można wskazać pulę marek, które szczególnie mocno odcisnęły się w świadomości, stając się obiektem pragnień i odzwierciedlając wartości i aspiracje ludzi. Kultowe marki nie starzeją się, bo stają się symbolami – ikonami dla swoich odbiorców. Budzą emocje, niosą przesłanie, angażują do działania. Wokół nich tworzą się legendy, przeciwko nim stają protesty, na ich wzór powstają kopie i imitacje.

Podczas spotkania przyjrzymy się przykładom kultowych marek – tych współczesnych, angażujących dzisiejszych nastolatków i tych, które rozpalały wyobraźnię ich rodziców. W omawianych przykładach i dyskusji zastanowimy się czy istnieje przepis na kultowość i z czego ten przepis się składa.

Spotkanie poprowadzi Anna Rzeźnik, socjolożka zawodowo zajmująca się tworzeniem strategii marek w firmie doradczej CPC Brand Consultants. Pracowała dla takich klientów jak Play, McDonalds, Avon czy Grupa Żywiec. Współzałożycielka Króliczej Nory – niezależnej grupy badaczy trendów ze świata.

Informacje i rezerwacje: rezerwacje@ethnomuseum.pl.

Projekt „Rzeczy kultowe” dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu "Edukacja kulturalna" na lata 2018-20 oraz współfinansowano przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.