Zapraszamy na debatę online pt.: „Uchwycić nostalgię. Jak badać i wykorzystywać w komunikacji tęsknotę za kultowymi treściami kultury?”, która odbędzie się 3 września 2020 roku (czwartek) w godzinach 20:00 – 21:30
Link: https://www.youtube.com/watch?v=Gi49iBzgsYE
Rzeczy kultowe – czasem ponadczasowe, a czasem ekscytujące wyłącznie dla jednej generacji. Jakie treści uzyskują status kultowych i dlaczego? Czy dotyczy to wyłącznie kultury materialnej, czy też zjawisk związanych ze sztuką czy konstruktami społecznymi? Tym razem w kontekście rzeczy kultowych skupimy się na nostalgii. W trakcie rozmowy postawimy wiele pytań:
Jakie wyzwania stoją przed osobami zajmującymi się badaniem rzeczy i zjawisk kultowych? Jakie pułapki tutaj czyhają?
Jak katalog rzeczy kultowych zmienia się z czasem? Co ma szanse być kultowe za 10, 20 lat?
Serdecznie zapraszamy do udziału w dyskusji i zadawania pytań naszym prelegentom bezpośrednio na czacie w trakcie wydarzenia. Porozmawiamy z ekspertami, którzy na co dzień poszukują rzeczy kultowych, przyglądają się im i wykorzystują w komunikacji:
Agnieszka Kwaśniewska – psycholożka społeczna, Chief Strategy Officer (CSO) at Saatchi & Saatchi IS.
Dr Michał Lutostański – socjolog, wykładowca SWPS, Innovation Business Lead Client Director w Kantar, wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Anna Maria Szutowicz – etnografka, założycielka butiku strategicznego Y&Lovers.
Debatę poprowadzi Robert Zydel z PME.
Debata realizowana w ramach projektu „Rzeczy kultowe” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu Edukacja kulturalna na lata 2018-20 oraz współfinansowania Samorządu Województwa Mazowieckiego.